dinsdag 31 januari 2012

Nog 13 nachtjes slapen ...

en dan ...
Wie weet het?

12 opmerkingen:

Juf Mai zei

... en dan vertrekken de kids van het vierde leerjaar naar Neerpelt voor een muzisch avontuur?

juf.Greet zei

En de juffen, hé juf. Mai!!!!
Wij staan ook te popelen om te vertrekken!

Zoe zei

Het gaat leuk worden

Zoe zei

Ik ben zenuwachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anton,joren en diwis zei

wij hebben heel veel zin in de muzicaklassen!

Zoe zei

Ik ook!!!

Sven zei

het was leuk het groeps werk

Zoe zei

Ik ben zenuwachtig!!!

Zoe zei

Ooooooooo!!!!!!Spanend

melissa zei

MUZICAKLASSEN!!!!!!!!!!!!!!!

Zoe zei

MUZIEK KLASEN!!!

Laute zei

Ik ben ook heel benieuwt ik heb kriebels in mijn buik en als ik er over praat dan krijg ik nog meer zin en als ik aan het slapen ben en ik word wakker dan denk ik dan ga ik maar een hele nacht en dag slapen tot het maandag is maar spijtig lukt het niet :)smaly
ik ga stoppen en hopelijk is het weekend snel voorbij
Groetjes Laute