maandag 4 februari 2013

Foto's maandag

18 opmerkingen:

Sabine Leroy zei

Hey allemaal,
Dat ziet er daar kei-mega-tof uit!!
Hou het bed van Bob maar een beetje warm, hij voelt zich al veel beter. Hopelijk kan hij snel naar jullie komen!
Maak maar héééél veeeel plezier op jullie musica!!
groetjes
de mama van Bob!!

mama van jinte zei

dat is precies een groot bos daar. en jullie zien er supergelukkig uit met de kamerverdeling.

Lena zus van Lander zei

Amai dat ziet er leuk en gezellig uit. Nog veel plezier de volgende dagen.

Heidi en Peter ouders van Lander zei

Na zo'n leuke dag in de buitenlucht
heeft iedereen hopelijk goed geslapen! :)
Nog een fijne dag vandaag en smakelijk ... mmmmm!

mama en papa van Ine zei

Waw, wat een plezier op die foto's!
We wensen jullie allemaal nog een tof verblijf!
Nele, Lotte en Ine dat ziet er een gezellige kamer uit!

mama van Finn zei

Waaw, dat ziet er allemaal supper uit, al die lachebekjes maken een mama haar dag goed . Daar zou ik ook wel bij willen zijn , geniet maar met volle teugen x

Anoniem zei

Dag Finn,(en al je andere klasgenootjes)
Ik heb gekeken op je blog van de school en ik zie dat jullie het wel naar je zin hebben. Jou mama heeft mij het blog adres gegeven en stiekem gevraagd of ik naar jou ook eens een berichtje zou sturen , maar ik ben niet zo vaardig met de pc en dus hoop ik dat dit berichtje goed bij jou aankomt. Het was leuk he om je nog eens te zien afgelopen zondag , onze jongens vonden het ook heel fijn om je nog eens te zien. Heb je nu goed geslapen in je slaapzak? Ik hoop van wel , niet te veel muziek maken he als je slaapt. Zo Finneke , maak er nog een hele leuke tijd van en als het vakantie is moet je nog maar eens naar onze ezeltjes komen kijken, dan moet je maar eens proberen erop te gaan zitten. Den Dries zal je wel helpen dan.
Dikke kus van Tante Els en heel veel plezier daar op de muziekklasse.

mama van sophie zei

das leuk voor de ouders dat we zoveel fot's krijgen te zien :)

mama van Mette zei

Waw, het ziet er allemaal superleuk uit!
Veel plezier allemaal!

Nathalie: zus van Sophie zei

Mag ik ook naar daar komen?? =D

Unknown zei

SUPER,GEWELDIG,FANTASTISCH...
Volgende keer gaan we gewoon mee!!!
Geniet er allemaal van!
Groetjes Zina, mama en papa Igor

Yannick: maatje van Sophie zei

Hopelijk iedereen ondertussen helemaal genezen. Veel plezier nog!

Mama van Rob zei

Hey Rob,
Jullie amuseren je wel daar in het verre Limburg!!! Keitof wat jullie allemaal doen.
Zeg nog iets: Er zitten twee vissen in een bokaal, vraagt de ene aan de andere " mag ik ook een keer aan het raam zitten?"
Groetjes mama, papa, Ellen en Bert

LINDA uit 4B zei

hele leuke foto's hoor.

LINDA uit 4B zei

hele leuke foto's hoor.

Mariken zei

spijtig dat het al gedaan is

Jana uit 4a zei

Het was heel leuk de eerste dag daar.
Maar het is ook mooi getrokken.

elien d.v zei

maandag was een echte verkendag!!!
dat was minder leuk dan al de andere dagen.