maandag 22 oktober 2012

De laatste loodjes wegen het zwaarst

DE LAATSTE LOODJES WEGEN HET ZWAARST, zeggen de mensen.
Wat betekent deze uitdrukking?
 
De laatste loodjes wegen het zwaarst = het laatste gedeelte van een langdurige taak is vaak het moeilijkst.

Wij weten dat jullie al hard gewerkt hebben in het vierde leerjaar. 
Nog even volhouden voor de laatste twee leertoetsen van W.O. en godsdienst.
De juffen zagen al veel ijverige kinderen die graag studeren (klas, voor- en nabewaking, studie...)

Daarna kunnen we genieten van een fijne herfstvakantie!  Succes!

RAADSEL
Wat is het beste rapport?
(Antwoord: Het rapport waar jij heel hard voor gewerkt hebt!)

5 opmerkingen:

Juf Sabine zei

Inderdaad er werd heel hard gewerkt de voorbije weken!
Het beste rapport is inderdaad dat rapport waarvoor jij hard hebt gewerkt en waarbij je trots mag zijn op wat je ervoor deed. Punten zijn alleen belangrijk om te weten: "Wat kan ik al goed en wat moet ik nog oefenen?"

Jana uit 4a zei

dat nu het nog een moeilijke toetsen word en dan zijn we er weer voor even vanaf.

Jana uit 4a zei

nu nog de toets van godsdienst en we zijn er vanaf! ( of mischien nog een andere toets )

bente zei

nu nog een paar toetsen. nog hart werken
groetjes BeNTe

Jana uit 4a zei

Ik heb een goed raport maar ik her ook hard om gewerkt.Ik ben tevreden.