maandag 12 november 2012

Zwarte Pieten Stijl


Zet  17 november in het rood in je agenda want dan doet de Sint zijn intrede weer in ons land.

Het belooft weer één groot feest te worden, met een optreden van de KetnetBand en Kaatje. Rond 13.40 uur zal de boot aanmeren aan het Ponton Steenplein en om 14.40 uur geeft hij een speech op de Grote Markt.

Niels en Charlotte staan op de eerste rij en Bart Peeters, de Hoofdpiet, Conchita, Slechtweervandaag, professor Van den Uytleg en grappige Ramon zijn er ook weer bij.
Kan je er jammer genoeg niet bijzijn, volg het spektakel dan live op Ketnet vanaf 13.00 uur.
Een voorproefje...

11 opmerkingen:

bente zei

ik weet nog niet welk ik voor de sint ga vragen.

juf.Greet zei

Je hebt nog even de tijd om je briefje te maken, hé Bente! Kan je nog rustig in de boekjes kiezen!

Jana uit 4a zei

Ik heb al zin in sinterklaas.
Ik vind het leuk dat hij weer naar ons land ( belgie ) komt.

Jana uit 4a zei

Ik weet het al wel wat ik ga vragen aan de sint.
En grappig filpje

Nele zei

Het is een grappig liedje.
Ook ik heb mijn lijstje al gemaakt.

Jana uit 4a zei

Vandaag is de sint aangekomen in ons land!!!!
Ik vind het super leuk.
Ik ga straks al zingen.

Jana uit 4a zei

Ik hoop dat mijn schoentje morgen gevuld is.

Jana uit 4a zei



Zie gind komt de stoomboot uit spanje weer aan.
Hij brengt ons sint nicolaas ik zie hem al staan.
Hoe hupelt zijn paardje het dek op en neer.
Hoe waaien de wimpels al heen en al weer.
Zijn knecht staat te lachen en roept ons steeds toe.
wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe.
O,lieve sint nicolaas kom ook eens bij mij.
En rijd dan niet stilletjes ons huisje voorbij.

Jana uit 4a zei

Mijn schoentje was gevuld.

LINDA zei

hoi allemaal,

het is een top lied.
DIE ZWARTE PIET IS WEL GETIKT HE.

LINDA zei

VANDAAG IS DE SINT BIJ DE BADMINTON GEWEEST(24-11-2012).BADMINTON VAN MERKSPLAS.VEEL PLEZIER NOG OP DE TOP BLOG.