dinsdag 22 januari 2013

Tip 4

Bekijk volgend filmpje...


Vierde tip gevonden????

14 opmerkingen:

bente zei

ik kon het niet kijken maar ik zal op een andere keer wel is kijken

laurens 4a zei

trug in de tijd gaan
en carnaval vieren

MARIKEN zei

leuk carnaval filpje en intressens !

MARIKEN zei

leuk carnaval filpje intressens hoor!!

ine zei

ik heb al een filmpje gezien van vorig jaar ze waren een carnaval feestje aan het doen

LindaB en Anoek 4A. zei

hoi allemaal,

wij denken dat wij daar carnaval gaan vieren.

juf.Greet zei

Tja carnaval vieren was wel duidelijk, hé!

juf.Greet zei

Hadden we al in de bus verklapt...

finn zei

Leuk filempje en grappige maskers
Ik kan niet wachten op muiscaklassen
Groetjes finn

Jana uit 4a zei

ja juf greet.

juf.Greet zei

De juffen kunnen ook niet wachten om te vertrekken, Finn!!!!
We gaan er een fantastische week van maken!

Lotte 4a zei

Tis toch duidelijk carnaval!!!
ik kan ook niet wachten tot op
musicaklassen!
het zijn echt grappige maskers hoor!!!

Jana uit 4a zei

Ik kan ook niet wachten om te vertrekken hoor.

lander uit 4B zei

We gaan carnaval vieren op musica, onze juf zij dat carnaval op musicaklassen
een echte fuif is.