vrijdag 25 januari 2013

Tip 5

Tip 5... dit is een moeilijk, hoor!

17 opmerkingen:

Jana uit 4a zei

Wat is dat voor tip?

Jochen uit 6B zei

Ik weet het niet.
Maar 2 jaar geleden was het heel leuk.

Jana uit 4a zei

Misschien gaan we op een pianotrap spelen?

Lotte 4a zei

Jochen ik weet het ook niet.
Jana een pianotrap?
Lotte uit 4a

lander zei

Ik denk dat het iets met klanken
te maken heeft.

lander zei

Ik denk dat het iets met klanken
te maken heeft.

juf.Greet zei

Lotte, dat dacht ik ook... een pianotrap???

juf.Greet zei

Ik heb de juiste oplossing nog niet gelezen...

Jana uit 4a zei

wat is het andwoord?
Wat is dat voor tip?
Maar een pianotrap vind ik wel ook een beetje gek.
En dat kost veel.

Wout zei

Geluiden opnemen misschien ?

Jana uit 4a zei

Wout dat kan wel

klas vier B zei

klanken tappen, zoals bier uit een vat tappen?
vat bier-> tappen = glas bier
klanken -> tappen = *echo?
*geluiden
achter elkaar
horen?

linda ui 4B zei

het is wel wat raar,
maar ik denk met geluiden en klanken enz.

veel liefst linda.

Jana uit 4a zei

Bier tappen denk ik wel niet Linda.

bente zei

je mag er misschien lezen

vince uit 4b zei

het heeft denk ik iets met klanken te maken heeft

vince uit 4b

sophie en haar mama zei

met je voeten klanken natrappen