zondag 5 oktober 2014

KERMIS :-)

genieten maar...

8 opmerkingen:

anne zei

lueke prent sech

carlijn zei

kei leuke prent

seppe zei

Ik heb kei toffe prijzen:2 sleutelhangers,een kom,2 pakjes knets bommetjes,een kubus ,een slang en een panda.

merel zei

ik heb heel veel smoutebollen en 1 suikerspin gedeelt met mijn vriendinnen

lani zei

ik vond de kermis echt leuk en ik heb een minion en een beer en een hak en een tas en dat was het maar in iedergeval het was echt heel leuk

Milan zei

Ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof ik ging vaak in de botsautootjes, in de rapperups ,safari, lambada en Luna park
��������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������
Het was heel tof :kan de kermis niet het hele jaar staan

Hannelore 4c zei

Spijtig dat die weg is was net hel tof !!!!!!!!!!!!!!!

amelie zei

joepie de kermis is er weer !

Ik ga met mijn vriendinnen alleen
ik heb er super veel zin in