maandag 13 februari 2012

Musicaklassen: dag 1

Vandaag hebben we al heel wat beleefd op de musicaklassen.
Al enkele indrukken van onze kids:

Het is heel leuk. Ik wil nog niet naar huis. Het eten is hier heel lekker!
Diwis

Het is hier heel leuk. Ik heb al heel goed gespeeld in het klankenbos. In het bos ligt nog wel veel sneeuw. Ik heb een megagrote sneeuwbal gemaakt.
Finne

Musicaklassen is echt top.  Er is echt keilekker eten.  Juf. Jovanna heeft van die leuke grappen meegebracht.
Amber VD

Het eten is hier SUPER LEKKER!  We hebben een loopstation gemaakt.  We hebben ook liedjes gezongen met Sandra en David speelde gitaar.  Tijdens het nabootsen van een klank met ons lichaam, heeft Diwis zichzelf geslagen.  Niet zo slim, hé.
Laute en Kato

Het is hier SUPER.  We hebben veel buiten gespeeld.  Het eten was fantastisch.
Melissa

Aan alle thuisblijvers: straks volgen enkele foto's.
Tot morgen!

6 opmerkingen:

Kathleen zei

Het is leuk om te horen dat jullie het ginder allemaal goed stellen . Wat waren wij benieuwd om de eerste reacties te lezen ! Heel veel groetjes uit Merksplas aan alle musica-klassers !
Mama en papa van Finne

mireille zei

Zo te lezen moeten wij moeders, als de kids weer thuis komen, onze maaltijden extra lekker maken. Wat krijgen jullie heerlijk eten zeg!!! Het water staat in mijn mond.
Krijgen jullie ook kooklessen?
Heel veel plezier verder......

Groetjes mama Melissa

Mama en papa van Aaron zei

We merken nu al dat het daar dik in orde komt. Het eten zag er trouwens écht wel lekker uit!

Nancy zei

Waaw superleuke dingen al gedaan. Ik wil ook mijn koffer inpakken en kom jullie achterna komen maar dan mag zeker niet hé!!! Amuseer jullie maar.

Nancy, de mama van Ellen

mama van Anton zei

De foto's zijn geweldig! Het ziet er daar superleuk uit!!!!!
Ik ben blij dat iedereen het daar zo naar zijn zin heeft!
Maak er nog een supertoffe musicaweek van!!
Ik kijk al uit naar de verhalen achteraf!!
Groetjes!!!

Mama van Kato zei

Leuk om de foto's te zien. Het ziet er reuzetof uit. Laat jullie maar eens goed gaan in al die creatieve aktiviteiten.
Veel plezier en hou de juffen niet te veel wakker he!
Groetjes!
Mama Kato