zaterdag 11 februari 2012

Zeg ga je mee?

Ons musicalied 2012...  GENIET ER VAN!

17 opmerkingen:

Mireille Timmermans zei

Zo te zien en te horen hebben jullie er allemaal heel veel zin in.
Heel veel plezier volgende week en maak er een gezellige boel van.

Groetjes van de papa en mama van Melissa Timmermans.

amber zei

ik vind dat we het heel goed gedaan hadden!!!

Tinne zei

Waaauw wat een zangtalenten allemaal zeg!!! Dat wordt daar een spetterende bedoening in het Dommelhof! Geniet er maar heel erg van en zorg goed voor elkaar!
Groetjes van de mama van Emelie Verreydt xxx

Finne zei

Morgen is het zover.Ik heb er super veel zin in.Maar ik ben wel heel zenuwachtig.

Juf Hilde zei

Dat ziet er gewoon ik-weet-niet-hoe cool uit! Die grote bende vrienden van het 4de gaat een superleuke week tegemoet. Wij komen jullie uitzwaaien!
Juf Hilde

Zoe zei

Leuk lied

lotte zei

ja ik vind het ook !!!!

juf.Greet zei

Aan alle mama's en papa's,
wij gaan een spetterende week tegemoet. Wij gaan goed voor jullie oogappels zorgen!

liene zei

het is bijna zover ik kan niet wachten. en hopen dat wout beter word anders is het heel spijtig dat wout niet mee kan!!!!!!!

Melissa zei

Morgen is het zover musicaklassen!!
Een beetje zenuwachtig ben ik wel.

Melissa

Anoniem zei

amuseer jullie ginder maar
groeten van grootouders van jonas

Anoniem zei

amuseer jullie ginder maar
groeten van grootouders van jonas

Michiel zei

Het is een leuk lied.Ik kijk al uit naar morgen.

Zoe zei

Ik ben heel ZENUWACHTIG!!!

Cindy zei

Wauw! Wat een cool lied gezongen door coole meisjes en jongens! Veel plezier daar!
Groetjes van de mama en papa van Jonas!

Ilse Peeraer zei

Wow, wat een zangtalenten!!
jullie zijn toekomstige sterren!!!!

mama JULIUS zei

NICE!!! :)