zaterdag 4 februari 2012

"Wistje datje"

Het is weeral een tijdje geleden dat er een "Wistje datje" over de musicaklassen verscheen op onze blog.  Hoog tijd om hier verandering in te brengen...

Wist je dat er op musicaklassen ook nog een andere kei-toffe school gaat zijn?  

Wist je dat we de laatste dag gaan zwemmen in een mini-subtropische zwembad?  In dat zwembad is er een 25-meter bad, een golfslagbad (soms kunnen we hier niet in), een bubbelbad, een kinderbadje (maar daar zijn jullie te groot voor), een ijskoud-bad en een mini-wildwaterbaan.  Je kan het zwembad een beetje vergelijken met het zwembad in Turnhout, alleen met het GROTE verschil dat er in dit zwembad wel water zit...

10 opmerkingen:

nick B zei

Ik denk dat het superleuk gaat
worden. ik kijk er al naar uit

Finne zei

Kei tof. Ik heb er super veel zin in.

Zoe zei

Ik heb er super veel zin in!!!

Zoe zei

SPANEND!!!

rinse zei

Ik vind het heel spannend.
Want zwemmen vint ik heel tof.
Ik kijk er al naar uit.

Juf Hilde zei

En wie durft er in dat ijskoude bad, juf Greet...?
Juf Hilde

Zoe zei

Ik vind zwemmen ook leuk Rinse!!!

Zoe zei

Ja heel leuk

kato zei

ik heb ook veel zin in het zwemmen!

amber zei

ik heb ook heel veel zin in het zwemmen!!!!!!!